Onderwijs (15-25 jaar) - Leren & Werken:
Administratie (callcentermedewerker)
- Doel
Wanneer de jongeren hun leer-werktraject succesvol beëindigen, kunnen ze een diploma of (studie-)getuigschrift secundair onderwijs, een (deel-)certificaat en/of een getuigschrift bedrijfsbeheer behalen.
- Wat
Je leert inkomende en uitgaande telefoongesprekken te voeren volgens een afgesproken belscript. Het is immers de bedoeling dat je klanten of opdrachten probeert 'binnen te halen' voor het bedrijf waarvoor je werkt. Je leert ook software gebruiken om bv. bepaalde informatie direct op de computer op te slaan.
De opleiding Call center medewerker bestaat uit 2 modules:
• Call center
• Telefonie
- Type aanbod
- Opleiding > Onderwijs (15-25 jaar) - Leren & Werken
- Werkervaring
- Sector
- Bediende
- Certificaten
- Onderwijscertificaat, -diploma
- Doelpubliek
- Werkzoekenden
- Jongeren t.e.m. 30 jaar
- Deelnemersvoorwaarden
- Indien 15 jaar oud, moet je de twee eerste jaren van de eerste graad secundair onderwijs gevolgd hebben.
- 15-25 jaar
- Startbaan
- Kennis Nederlands
- - geen of zeer beperkte kennis -
- Duurtijd
- Afhankelijk van de voorkennis en de beoogde kwalificaties.