Aanbod

PDF

Onderwijs (15-25 jaar) - Leren & Werken:

Administratie (callcentermedewerker)

Doel

Wanneer de jongeren hun leer-werktraject succesvol beëindigen, kunnen ze een diploma of (studie-)getuigschrift secundair onderwijs, een (deel-)certificaat en/of een getuigschrift bedrijfsbeheer behalen.

Wat

Je leert inkomende en uitgaande telefoongesprekken te voeren volgens een afgesproken belscript. Het is immers de bedoeling dat je klanten of opdrachten probeert 'binnen te halen' voor het bedrijf waarvoor je werkt. Je leert ook software gebruiken om bv. bepaalde informatie direct op de computer op te slaan.

De opleiding Call center medewerker bestaat uit 2 modules:

• Call center

• Telefonie

Type aanbod
  • Opleiding > Onderwijs (15-25 jaar) - Leren & Werken
  • Werkervaring
Sector
Bediende
Certificaten
Onderwijscertificaat, -diploma
Doelpubliek
  • Werkzoekenden
  • Jongeren t.e.m. 30 jaar
Deelnemersvoorwaarden
  • Indien 15 jaar oud, moet je de twee eerste jaren van de eerste graad secundair onderwijs gevolgd hebben.
  • 15-25 jaar
  • Startbaan
  • Kennis Nederlands
    - geen of zeer beperkte kennis -
    Duurtijd
    Afhankelijk van de voorkennis en de beoogde kwalificaties.

    Verstuur deze informatie naar een vriend